تمامی کالا های الکتریکی و مخابراتی  دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. تمامی قوانین مرتبط با گارانتی و خدمات پس از فروش بر اساس قوانین شرکتی که کالا ی شما را گارانتی کرده باید رعایت شود.


در جهت اطمینان خاطر مشتریان عزیر در صورت هرگونه مشکل و نقص در کالا و مغایرت جنس ارسال شده با جنس سفارش داده شده خریداران عزیز میتوانند تا ۷۲ ساعت پس از خرید موارد را به بانی موبایل گزارش دهند. پس از برگشت کالا به بانی موبایل مورد بررسی قرار می‌گیرد و درصورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان  کالای جایگزین برای خریدار ارسال میشود  و یا وجه آن ظرف یک روز کاری به حساب خریدار عودت داده می شود.