قوانین و مقررات

بانی موبایل موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند.

بانی موبایل موظف است مشخصات كالا از نظر گارانتی و رنگ و مدل و برند را دقیقا مانند آنچه خریدار انتخاب کرده است را برای او ارسال نماید.

در بانی موبایل، با توجه به نوسانات بازار، قیمت‌ها هر لحظه تغییر می‌کنند و پس از تایید سفارش از سوی بانی موبایل، به هیچ وجه امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.

پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.

بانی موبایل بنا به درخواست مشتری اجناس را به صورت آكبند بدون تست و یا در صورت درخواست مشتری باز شده و تست شده ارسال می‌نماید.

با توجه به اینکه شرکت‌های سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصه‌های مختلفی در بازار عرضه کنند (مانند تفاوت در مشخصات نرم افزاری، سخت افزاری و یا محتویات جعبه کالا)، چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالا توسط بانی موبایل قید نشده لازم است خریدار در زمان سفارش آن کالا در سبد خرید سوال خود را در مورد مشخصاتی که در نظر دارد، مطرح کند تا توسط واحد پشتیبانی بانی موبایل کنترل شود و خریدار پس از دریافت پاسخ اقدام به پرداخت و خرید کالا نماید.

قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینه‌ای بجز هزینه حمل (در مواقعی که تکنولایف ارسال رایگان ندارد) به آن اضافه نخواهد شد.

تایید و انجام مراحل سفارشات در روزهای کاری انجام می‌شود و انجام مراحل سفارش‌ در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست.

در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را در قسمت مربوطه ثبت نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط بانی موبایل كنترل شده و تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمنا مرحله تایید پرداخت برای پرداخت‌های کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن می‌باشد.

تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت بانی موبایل می‌باشد.

مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهده‌ی شركت‌های حمل‌و‌نقل و یا بیمه‌كننده شركت حمل‌و‌نقل می‌باشد و تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ بیمه‌ی حمل می‌گردند. بانی موبایل نیز پیگیر درخواست‌های مشتری از شرکت حمل‌کننده خواهد بود.

در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بسته‌بندی سفارش می‌باشد تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به‌صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به بانی موبایل اطلاع داده شود تا بانی موبایل بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش  آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، نهایتا تا ۷۲ ساعت پس از دریافت کالا شرح اشکال را به بانی موبایل اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری  بانی موبایل مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت. پس از برگشت کالا به بانی موبایل مورد بررسی قرار می‌گیرد و درصورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان بانی موبایل کالای جایگزین برای خریدار ارسال شده و یا وجه آن ظرف یک روز کاری به حساب خریدار عودت داده می شود.

 

خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش تا ۷۲ ساعت بعد در صورتیکه مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در سایت  بانی موبایل داشته باشد آن را به بانی موبایل اعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات بانی موبایل مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

در صورتیكه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان بانی موبایل بررسی و یا تعمیر شود، بانی موبایل مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.

در صورتیكه به دلیل هرگونه كار نرم‌افزاری و یا تغییر شرایط محصول نقصی برای كالای خریداری شده به وجود آید بانی موبایل از پس گرفتن آن كالا معذور است.

 در بانی موبایل قیمت گوشی ها جهت تنظیم بازار در حداقل قیمت ممکن قرار دارد اما امکان خرید عمده گوشی موبایل از بانی موبایل وجود ندارد. در همین راستا محدودیت هایی در روند ثبت سفارش از نظر سقف مبلغ و تعداد وجود دارد.